Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
div spørsmål om amazon
Lagt inn av: kjell olsen (158.39.57.---)
Dato: February 05, 2005 07:38PM

hei,har en amazon 1968 mod,regner med det er en favoritt,den har ettermontert overdrive.har mye ulyd i drivverket, og lurer på om jeg skal bytte foring og lager på mellomakslingen,i den forbindelse lurer jeg på om det er original foring/lager?eller er det en annen type siden det er byttet til od? og er det noen som vet av firma i norge el sverige som har ok e priser og er grei å handle med?tenkte også jeg skulle bytte motorfester,har hørt at de finnes i en forsterket utgave,stemmer dette?og vet noen hvem som selger?for å beskrive ulyden i drivverket, det er værst i lavere gear, der det blir høgere turtall og det høres ut som jern mot jern, en jevn dur som stiger med turtallet,noen tips om hva det kan være?har også tenkt å bytte kryss langs drivlinjen.er takknemmelig for råd og tips
kjell

Re: div spørsmål om amazon
Lagt inn av: THolandsli (---.ti.telenor.net)
Dato: February 27, 2005 11:26AM

Høres lyden på 4. gir?

Innlegg redigert. (02-27-05 10:26)

Re: div spørsmål om amazon
Lagt inn av: kkolsen (158.39.57.---)
Dato: May 08, 2005 05:19PM

nei høres ikke i 4 eller i od en

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.