Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
div spørsmål om amazon
Lagt inn av: kjell olsen (158.39.57.---)
Dato: February 05, 2005 06:38PM

hei,har en amazon 1968 mod,regner med det er en favoritt,den har ettermontert overdrive.har mye ulyd i drivverket, og lurer på om jeg skal bytte foring og lager på mellomakslingen,i den forbindelse lurer jeg på om det er original foring/lager?eller er det en annen type siden det er byttet til od? og er det noen som vet av firma i norge el sverige som har ok e priser og er grei å handle med?tenkte også jeg skulle bytte motorfester,har hørt at de finnes i en forsterket utgave,stemmer dette?og vet noen hvem som selger?for å beskrive ulyden i drivverket, det er værst i lavere gear, der det blir høgere turtall og det høres ut som jern mot jern, en jevn dur som stiger med turtallet,noen tips om hva det kan være?har også tenkt å bytte kryss langs drivlinjen.er takknemmelig for råd og tips
kjell

Re: div spørsmål om amazon
Lagt inn av: THolandsli (---.ti.telenor.net)
Dato: February 27, 2005 10:26AM

Høres lyden på 4. gir?



Innlegg redigert. (02-27-05 10:26)

Re: div spørsmål om amazon
Lagt inn av: kkolsen (158.39.57.---)
Dato: May 08, 2005 03:19PM

nei høres ikke i 4 eller i od en



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character M defined in its font.