Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
problem med rattstamen
Lagt inn av: Erik (---.80-202-41.nextgentel.com)
Dato: April 17, 2009 10:42PM

hei igjen.

nytt problem. jeg får ikke til å sette sammen rattstammen skikkelig.
en plass der hvor det er noe store fjærer inni (inni bilen) har jeg ei svær glippe.
dette gjør jo at den medbringeren hvor den kan deles (om du kolliderer) ikke sitter helt inntill. jeg kjøpte meg nye slike og når er jo disse og ubrukelige igjen.
prøvde å stramme, selv om det ikke går så godt, men da kom boltene ut av gummien.
har ett mellomrom på ca.1cm her. men om jeg går inn i bilen og drar i rattstammen så går den sammen, men sklir sakte og forsiktig ut av posisjon.
noen som forstår hva jeg mener? eller har hatt samme problem? løsninger?

kanskje jeg bare skal kjøpe meg ei komplett rattstamme fra en delebil og montere dette inn i min. styringa er jo litt ekkel når alt ikke sitter skikkelig.



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character T defined in its font.