Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
bakaksel hgv/sedan. bygge om
Lagt inn av: Eldar (---.bb.online.no)
Dato: August 13, 2006 10:41PM

jeg har en -65 modell herregårdsvogn og ønsker litt annen utveksling på bakasel. er det noen som har bytter fra hgv. til sedan bakaksel og kan beskrive hvordan man går frem. tenker da på innfesting og nye braketter for hgv. og sedan har desverre forsjellife innfestinger. har byttet de fleste foringene i bakstillingen, det var litt av en jobb å sjære over fartrustede bolter,
har også en M41. jeg tenker å sette på.

Eldar

Re: bakaksel hgv/sedan. bygge om
Lagt inn av: kim (---.bb.online.no)
Dato: August 29, 2006 04:42PM

Heisann.

Har ikke gjort dette, men du må da flytte over fester fra en hgv. aksel over på en sedan aksel.
Dette er jo mulig, men det blir vel en del jobb?
Må passe på at festene kommer riktig på plass. Bredde og høyde osv.

Er det ikke lettere å få byttet ut utvekslingen i akselen??

Du har en M41 skriver du. Hvis dette er av "D-typen" så er den beregnet på 4.56:1 utveksling.
Og det er det som sitter i en B18 hgv.
Tror du ville merket forskjell om du monterte denne?

Kim...


Re: bakaksel hgv/sedan. bygge om
Lagt inn av: arnstein lid (---.80-202-204.nextgentel.com)
Dato: October 15, 2006 10:10PM

Hei.

Noen som vet om det er mulig å bytte innmaten i en Hgv-bakaksel med en fra en sedan?

Med dette mener jeg innmaten i klokka? Er dette mulig? Noen som har erfaring?

Noen som vet om noen som kan gjøre en sånn jobb på sør-vestlandet?



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character V defined in its font.