Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
clutch
Lagt inn av: Åge Rune Engebretsen (---.daxnet.no)
Dato: November 02, 2003 06:56PM

Jeg har en 1968 mod. Favoritt hvor clutchen ikke virker. Beholderen for vÊske var tom sÄ jeg fyllte denne opp med bremsevÊske. Allikevel tar ikke pedalen i det hele tatt. Bilen har stÄtt ubrukt i noen Är. Hva kan Ärsaken vÊre?

Re: clutch
Lagt inn av: Gunder Vinje Svendsen (---.80-202-93.nextgentel.com)
Dato: November 03, 2003 03:22PM

Du har nok hatt sÄ lite vÊske i systemet at du har fÄtt luft i systemet. Luft pÄ samme mÄte som du lufter bremser. Lufteskruen sitter pÄ slavepumpa pÄ clutchhuset. PrÞv dette og se samtidig etter lekkasjer fÞr du tenker pÄ reparasjoner.

Forresten: Hvis bilen har stÄtt i flere Är bÞr du ogsÄ bytte bremsevÊske i bremsesystemet fÞr du tar bilen i daglig bruk. BremsvÊsken tiltrekker seg fuktighet som nedsetter kokepunktet. Fading og tap av bremser under kjÞring er en lite trivelig opplevelse.


Re: clutch
Lagt inn av: Amazon_66 (---.adsl.tele2.no)
Dato: December 04, 2004 05:31PM

Kan jo ogsÄ innformere om at luftinga kan ta litt tid.FÞrste gangen at jeg selv gjorde det sÄ trudde jeg at det var noe galt siden at det ikke skjedde noe....TÄlmodighet er kjekkt Ä ha...



Amazon "66
Nordland/Norge



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character F defined in its font.