Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
bremse sylynder og bremse kraft forsterker
Lagt inn av: Stian Pettersen (---.adsl.no)
Dato: January 31, 2008 10:45PM

Hei allesammen

er ikke medlem i denne klubben her men de skal bli etter som eg har invistert i en 68-69 mod. amazon med orginal b18 motor.
problemet er at bremse sylynderen og bremse kraft forsterkeren er mest sannsynli defekt etter som bilen har stått ute og ikke vert i bruk på mange år.

hoved bremse sylynderen er av den ``gamle typa`` etter de eg har fått forklart der bremseveske beholderen er støpt ilag med sylynderen og kraft forsterkeren står lenger framme på innerskjerm.

er de muli og overhale dette eller mulig å få tak i brukt eller nytt til en fornufti pris?

setter stor pris på gode råd

Mvh Stian

Re: bremse sylynder og bremse kraft forsterker
Lagt inn av: Amazon121 (---.customer.telia.com)
Dato: February 01, 2008 10:17AM

Hei hei.

Det er mulig å få kjøpt rep.sett til både hovedsylinder og bremsekraftforsterke (hvis orginal sitter der)

Får også kjøpt ny hovedsylinder.
Ny bremsekraftforsterker av samme type som orginal er ikke å få ny lenger.
Finnes visst nok en erstattningstype.

Se i deleinfo til venstre, så finner du forskjellige firmaer som selger deler til Amazon.

Til opplysning.
Du har en 68 mod. bil med det bremsesystemet og B18 motor.
I 69 kom det 2-krets bremser og B20 motor.

Az121...

Re: bremse sylynder og bremse kraft forsterker
Lagt inn av: Stian Pettersen (---.adsl.no)
Dato: February 01, 2008 05:44PM

tusen takk for opplysningenesmiling smiley jeg har funnet ut at bremse systemet mitt er en krets

Mvh Stian p

Ditt navn: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.