Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
overhalingsett
Lagt inn av: kristain (---.hydro.com)
Dato: November 03, 2006 11:20AM

Hei! noen som vet om billige overhalingssett til bremse sylindere til 68 mod amazon? trenger også ny tenningslås. takker for tips om hvor jeg kan henvende meg!

Re: overhalingsett
Lagt inn av: geir (---.bb.online.no)
Dato: November 12, 2006 02:53PM

Både for kalipere foran samt sylindere bak kan du få overhalingssett samt nye fra leverandører som VeteranProdukter, KG, CVI etc. Du finner en bra linkliste på svenske PV-klubbens liste (PV klubben's link finner du på "Nyttige linker" her på NVAK.) Ellers kan sikkert også Volvo levere. (Pass på at du får rett versjon av bakre bremsesylindere - -68 modellen er "one of a kind").

Når det gjelder "billig" så er vel alt relativt, men dette er jo bremser så du bør vel ikke ingå noen "kompromisser", men sørge for å få mest mulig originalt.

Overhalingssett til reduksjonsventilen for bakbremsene (sitter midt under - ved bakaksel før forgrening) finnes det ikke overhalingssett til lenger - så vidt jeg har kunnet bringe på det rene. Du kan eventuelt kjøpe en ny type ventil som erstating - igjen har CVI denne.

Likeledes kan du få tak i ny tenningslås-sylinder hos ovennevnte leverandører. Det kan du jo plukke ut på skroten også (om du er heldig) - men som du sikkert vet er det kun sylinderen du kan bytte - på -68 sitter coil direkte forbundet med tenningslås

Geir

Ditt navn: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.