Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
overhalingsett
Lagt inn av: kristain (---.hydro.com)
Dato: November 03, 2006 10:20AM

Hei! noen som vet om billige overhalingssett til bremse sylindere til 68 mod amazon? trenger ogsÄ ny tenningslÄs. takker for tips om hvor jeg kan henvende meg!

Re: overhalingsett
Lagt inn av: geir (---.bb.online.no)
Dato: November 12, 2006 01:53PM

BÄde for kalipere foran samt sylindere bak kan du fÄ overhalingssett samt nye fra leverandÞrer som VeteranProdukter, KG, CVI etc. Du finner en bra linkliste pÄ svenske PV-klubbens liste (PV klubben's link finner du pÄ "Nyttige linker" her pÄ NVAK.) Ellers kan sikkert ogsÄ Volvo levere. (Pass pÄ at du fÄr rett versjon av bakre bremsesylindere - -68 modellen er "one of a kind").

NÄr det gjelder "billig" sÄ er vel alt relativt, men dette er jo bremser sÄ du bÞr vel ikke ingÄ noen "kompromisser", men sÞrge for Ä fÄ mest mulig originalt.

Overhalingssett til reduksjonsventilen for bakbremsene (sitter midt under - ved bakaksel fÞr forgrening) finnes det ikke overhalingssett til lenger - sÄ vidt jeg har kunnet bringe pÄ det rene. Du kan eventuelt kjÞpe en ny type ventil som erstating - igjen har CVI denne.

Likeledes kan du fÄ tak i ny tenningslÄs-sylinder hos ovennevnte leverandÞrer. Det kan du jo plukke ut pÄ skroten ogsÄ (om du er heldig) - men som du sikkert vet er det kun sylinderen du kan bytte - pÄ -68 sitter coil direkte forbundet med tenningslÄs

Geir



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.