Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
ujevne bremser = gjenganger?
Lagt inn av: Gustav (---.bb.online.no)
Dato: September 11, 2006 07:02PM

Det kan se ut som om ujevne bremser er en gjenganger i dette forumet.

Jeg har samme type problem etter bytte av skiver foran på en 67 favorit. Egentlig er problemet værre, fordi skivene klemmer mot kaliperen. Det viste seg at det var kast i skiva, mens navet satt korrekt. Forsøkte så å skru på hjulet litt fastere for å se om skiva kom mer rett på navet, men det ble bare litt bedre. Den ene siden klemmer nå en liten gang hver runde, mens den andre konstand er i klem mot kaliperen.

Er det noen som har erfaring med dette probelmet?
Kan der være lagrene som ikke er klemt helt på plass, eller kan der være uorginale deler (handlet fra engelstad/jørgenrud) som er problemet?


Fortvilelsen begynner å sige inn, og jeg er i ferd med å se etter "amazonverksted" i gulesider, vel forvisset om at det er nytteløst.


Re: ujevne bremser = gjenganger?
Lagt inn av: Tommy_O (---.bluecom.no)
Dato: September 11, 2006 08:21PM

Vil det ikke merkes godt på rattet når det er kast i skivene foran? Jeg har akkurat skiftet skiver og kalipere foran på min 66 nå men bremsene tar ujevn som om jeg pumper pedalen når jeg bremser.

Re: ujevne bremser = gjenganger?
Lagt inn av: Gustav (---.bb.online.no)
Dato: September 11, 2006 09:54PM

.-) Sikkert om jeg kjører i 80, men det tør jeg ikke enn så lenge det subber, da går jo kaliperen varm vil jeg tro...



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character T defined in its font.