Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Bakbremser
Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
Bakbremser
Lagt inn av: Peter Forras (129.177.200.---)
Dato: April 29, 2004 09:47AM

Hei folkens!

Jeg har en Amazon 64 mod. og lurer på hvordan en går frem for å bytte bremsebånd bak. Jeg har bremsebånd til frambremsene som er ubrukte, men det er vel andre bånd bak slik at jeg må ha nye bånd? Er det da mulig å kjøpe dette uorginalt eller må en bestille bånd gjennom et av verkstedene på klubbens sider? Har også en mistanke om at den ene bremsesylinderen er litt treg, og ikke går helt tilbake slik at den ene bremsen henger litt. Må en da bytte hele sylinderen eller er det mulig å renovere den? Er det samme sylindere bak som på 140 eller 240 eller er det bestemte sylindre på Amazon, og forskjeller ut fra årsmodellene? Er det ellers noen "triks" for å få av trommelen bak?

mvh Peter Forras

Re: Bakbremser
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: April 30, 2004 07:19PM




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character D defined in its font.