Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
Bremsekraftforsterker
Lagt inn av: Jørn Tore (194.248.67.---)
Dato: October 07, 2003 08:36AM


Monterte inn nyoverhalt bremseforsterker av org.type i min -67 Amazon.
Da hengte bremsene seg, og slipper trykket sakte av. Dette skjer ikke ved kun "ett" pedaltrykk, men hvis jeg "pumper" opp.
Luftet først ved forsterker, og jobbet meg ut på hvert enkelt hjul etterpå.
Bremsen tar helt jevnt, men ligger på.
Noen godt tips vedrørende denne saken?

Re: Bremsekraftforsterker
Lagt inn av: h5506 (---.bb.online.no)
Dato: May 26, 2005 03:00PM

Jeg hadde samme problem med min br servo etter overhaling.Problemet med min servo var at den o ringen som sitter på stempelet var for tykk.vet ikke om det finnes flere varianter men det kan sikkert andre svare mer korrekt på enn meg.
mvh Bjarte


Re: Bremsekraftforsterker
Lagt inn av: Favorit (---.32.eidsiva.net)
Dato: April 12, 2007 09:56AM

Kjøpte en gang en 1968 Amazon der bremse-pedalen fungerte som "håndbrekk".Måtte slippe ut bremse-væske ved å løsne røret fra pumpa etter hver oppbremsing for å få kjørt videre.Slitsom hjemtur fra Lillehammer.Årsaken var at ei skive bak i br.pumpa var montert med kuving innover,slik at stempelet ikke gikk helt tilbake når jeg tok foten vekk fra pedalen.



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character D defined in its font.