Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Bremsekraftforsterker
Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
Bremsekraftforsterker
Lagt inn av: Jørn Tore (194.248.67.---)
Dato: August 24, 2003 07:20PM

Plukket for en tid tilbake fra hverandre bremsekraftforsterkeren på min
1967 Amazon B 18. Den typen som sitter på innerskjermen.
Dette var vel og bra, har fått honet opp sylinderen, så den ser helt grei ut.
Problemet oppstod da jeg skulle sette dette sammen igjen med nye pakninger. Det jeg plukket ut bli nøye plassert i riktig rekkefølge på benken så det skulle være greit å få dette sammen igjen riktig. Det var bare det, at jeg har hatt besøk av noen som akkurat nådde opp på benken, og da hjulpet til med å blande alt sammen i en diger haug sammen med litt av hvert av andre småting.
Er det noen som kan framskaffe en sprengskisse av denne forsterkeren, så jeg slipper å bruke prøve og feilemetoden?
Denne forsterkeren er ikke detaljert i noen av de håndbøkene jeg har for hånden.
Håper noen kan hjelpe meg, send gjerne dette som e-post eller på fax nr:
61 22 84 50 og skriv mitt navn på.
På forhånd takk for hjelpen.

Re: Bremsekraftforsterker
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: August 25, 2003 05:15AM




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character X defined in its font.