Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Viskermotor parkerer ikke.
El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Viskermotor parkerer ikke.
Lagt inn av: Sven Helge Larsen (213.225.85.---)
Dato: February 09, 2006 09:18AM

Hei

Eg har fått ein 2'er på EU kontrollen. Vindusviskeren parkere ikkje.
E ganske sikker på at det e ein feilkobling rett utenfor el-motoren.
Vett nåken koss det ska se ut der i koblingane?

Hilsen V-1212 1970



Old Volvos never die, they just go faster!!

Re: Viskermotor parkerer ikke.
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: February 09, 2006 11:02AM


Re: Viskermotor parkerer ikke.
Lagt inn av: stig terje moe (---.bb.online.no)
Dato: June 12, 2006 11:43PM

hei ..har en 1966 amazon.der parkerer heller ikke viskerene.skal det vere sonn? er det mulig og koble pa en trinnlos justeringsbryter for viskerhastighet pa amazon?

Re: Viskermotor parkerer ikke.
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: June 14, 2006 09:55PM

Hei,

nei det skal ikke være såpnn at viskerne ikke parkerer. Dette beskrivesd tydelig i innlegget fra AW aardal ovenfor. Sannsynligvis er det slepekontakten som er slitt, men kan også skyldes andre ting.

Vedr trinnløs justeringsbryter så finnes det, dvs det fantes i alle fall tidligere, intervallbryter som kan kobles på viskerbryteren på dashbordet. Den jeg hadde på min 1969 Hgv, det er over 30 år siden jeg kjøpte og monterte den, hadde 10 forskjellige hastigheter. Dvs alltid en hastighet som passet uansett hvor mye eller lite regn som kom.

Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character Y defined in its font.