El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Sikringer
Lagt inn av: Steinar Schjødt (---.bb.online.no)
Dato: July 01, 2004 09:25PM

Hei,
er det noen som har peiling på hvor man får tak i den lille, tykke sikringen som står øverst i boksen. Har snart lett i hele Trondheim inkludert Volvoforhandler, men ingen har sett slike før.
MVH Steinar Schjødt

Re: Sikringer
Lagt inn av: .. (193.213.26.---)
Dato: July 02, 2004 09:33AM

Hei

Lysaker Bil i Drammen har sikringer
www.lysakerbil.no

Lagt inn av: HM (---.daxnet.no)
Dato: July 02, 2004 02:30PM

Mekonomen hadde da jeg kjøpte for 2-3 år siden.

Lagt inn av: Gunnar Vigeland (137.133.220.---)
Dato: July 05, 2004 08:52AM

Hei
Jeg har brukt selve kjærnen på den gamle sikringen omigjen og lagt på en ny sikrings "tråd" fra en vanlig lang type, med den rette amperverdien selvfølgelig, Når sikringen settes på plass i klemmen, så vil denne holde tråden på plass mot kjærnen. Tråden må stå i en bue og ikke brettes slik at den brekker eller at den tynne delen, som skal brenne av ved overlast, blir kortsluttet.

Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: July 08, 2004 08:35PM

Vedr. de ”korte” sikringene til Amazon. Det er ikke noe problem å skaffe slike sikringer, men de opprinnelige sikringene som var lagd av porselen er erstattet med sikringer lagd av glass. De finnes sikkert rundt om, men dersom det er ønskelig kan jeg skaffe dere slike sikringer. Prisen for en sikring er rundt 30,- kroner.

Mvh Classic Car Parts [www.ccp.no],
Arve Larsen
Tlf. 994 46 900 / 412 78 939, e-mail arvelarsen@c2i.net

Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: August 20, 2004 06:09PM

Jeg er nå den lykkelige innehaver av nokså mange sikringer som både er korte og av porselen.

Mvh Classic Car Parts [www.ccp.no],
Arve Larsen
Tlf. 994 46 900 / 412 78 939, e-mail arvelarsen@c2i.net

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.