Coil
Lagt inn av: Knut Brügger (---.bb.online.no)
Dato: February 20, 2004 12:19AM

Har i det siste halve året hatt litt problemer med å få bilen til å gå lenge. Etter ein liten halvtime så stopper bilen opp og nekter å starte igjen på vel ein time (litt kjedeligt når man er langt frå heimplassen og det er kaldt ute). Bytta coil med ein brukt ein for vel to år siden, og tenkte no at dette ikkje var årsaken til at den stoppa igjen, men der tok eg nok sikkert feil. Det som er sakens nye problem er då eg idag 19/02/04 ringte for å bestille ny coil, den koster ca 4000,- for ein ny.

Lurer på om det er nokon som har erfaring med å bygge om coilen til vanlig system med ein coil som man kan bytte ut slik som på vanlige biler. Tegninger og bilder av dette hadde vore greit å sett for meg og andre som er uten erfaring på dette området.


Re: Coil
Lagt inn av: stein øverby (---.dialup.online.no)
Dato: February 20, 2004 07:06PM

Virker som problema dine kommer når bilen blir varm. Prøv å bytt kondensator.

Re: Coil
Lagt inn av: Knut Brügger (---.outokumpu.com)
Dato: February 21, 2004 06:14PM

Kondensatoren er blitt bytta uten hell. Hadde dette problemet også for to år siden og då kom det seg etter bytte av coilen.

Neste veke går ein gammal coil til pers, og eg skal prøve å dokumentere det eg gjer med bilder slik at andre kan sjå korleis dei skal gjere det, eller kanskje ikkje gjere det.

Re: Coil
Lagt inn av: Knut Brügger (---.outokumpu.com)
Dato: July 29, 2004 09:26AM

Det som eg trudde var trøbbel med ein coil viste seg å vere defekte tennpluggkabler. Det var vanlige kabler i bilen, men dei er no bytta ut i kobber-kabler.

This forum powered by Phorum.