Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 ledningsnett
El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
ledningsnett
Lagt inn av: Trond (---.81-167-14.customer.lyse.net)
Dato: September 11, 2007 11:54PM

Totalrestaurerer min amazon69 mod. Vil ha nytt ledningsnett til denne. Vet noen om noen som selger dette nytt, eller må jeg belage meg på å lage dette nytt selv?
Kom gjerne med tips!

Re: ledningsnett
Lagt inn av: Trond (---.81-167-14.customer.lyse.net)
Dato: October 02, 2007 02:53PM

Ingen som har noen tips? Er det sælig smart å sette et 40 år gammelt ledningsnett i en totalt nyoppusset bil...

Re: ledningsnett
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: October 02, 2007 11:08PM

så en plass de hadde komplett ledningsnett itl amazon men jeg husker ikke hvor...!

søk litt på de svenske delesidene. det var slik jeg kom over det, men som sagt husker ikke hvilken.

om det er smart å sette tilbake kommer vel helt ann på?
mitt er og 40Ã¥r. funker enda det.

men nytt er jo bra og, da vet en jo at det er HELT i orden.

lykke til. skal lete etter det selv gir beskjed om jeg finner det.

Re: ledningsnett
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: October 03, 2007 08:09AM

Hei Trond,

jeg vet det var noen som hadde kjøpt et repro ledningsnett. Jeg vet ikke hvor han kjøpte det, men han var ikke fornøyd. Dersom du har et gammelt net som virker, så er det ingen problem å bruke dette. Alternativet ditt kan være å bytte kabelsko på det gamle slik at skoene blit hele og stramme, et annet alternativ er at du lager hele nettet nytt selv, og at du bruker det gamle som mal, både mht farger på kablene og kabelskoene. Både kabler, sko og krympestrømper får du kjøpt i bilrekvisitaforretninger.

Mvh Arve Larsen

Re: ledningsnett
Lagt inn av: Trond (---.81-167-14.customer.lyse.net)
Dato: October 13, 2007 05:21PM

Tusen takk for gode tips!!
Går nok for løsningen med å lage nytt selv.
Kommer nok noen bilder etterhvertsmiling smiley

Re: ledningsnett
Lagt inn av: Abra (---.80-202-41.nextgentel.com)
Dato: February 02, 2008 02:04AM




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character K defined in its font.