Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 ekstralys
El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
ekstralys
Lagt inn av: Oddmund (---.bb.online.no)
Dato: December 17, 2006 03:14PM

Hei.
Har lyst til å sette ekstralys på volvoen, for å få litt sterkere lys. Er det noen som har bilder av eller tegning av brakett til disse? Kan tenke meg 4 lamper foran grillen.
Hvordan er det greit å feste lyktene? evt andre løsninger på det.

på forhånd takk

mvh Oddmund

Re: ekstralys
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: December 17, 2006 06:50PM

Hei Oddmund,

det finnes braketter som passer på bolten bak støtfangerhornet. Du trenger en brakett for hver lampe. Brakettene er lagd i rustfritt stål. Av "frykt" for å bli hetset for å drive med reklame på forumet vil jeg ikke skrive hvor du kan kjøpe slike, men dersom du ringer meg, evt sender meg en mail privat så skal jeg fortelle deg det.

Mvh Arve Larsen

Re: ekstralys
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: December 17, 2006 07:07PM




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character 7 defined in its font.