Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Hengerfeste lys
El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Hengerfeste lys
Lagt inn av: Amazon_68 (---.adsl.no)
Dato: February 05, 2009 12:48PM

Hei!

Driver å monterer hengerfeste på amazon, tenkte det ville vært hyggelig med lys på den.. Noen som vet hvor jeg bør koble meg på? trekke kabel fra motorrommet?
Har prøvd å se i verkstedshåndbøkene men der finner jeg at det er kun 2 ekstra ledninger bak. Jeg kan jo bare "tjuv" koble meg på baklysa men da vil vel hastigheten på blinklyset gå ned og kanskje det vil kreve for mye strøm slik at sikringen går?


Tusen takk for svar

Axel

Re: Hengerfeste lys
Lagt inn av: Amazon121 (---.customer.telia.com)
Dato: February 06, 2009 09:29AM

Hei.

Det som pleier å bli gjort er å tjuvkoble inn på ledningene.
Eller å gjøre det "skikkelig" ved å bytte kabelskoene inn på kontakstykket og koble leningene til hengerkontakta sammen med ledningene som kommer til baklampene.

Om jeg ikke husker feil, så vil blinklyset blinke fortere når har på henger (større belastning på relé)
Men pleier ikke å være noe problen med at sikringer ryker.

Az121...

Re: Hengerfeste lys
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: February 07, 2009 12:22AM




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character X defined in its font.