El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Dimmebryter fra gulv til ratt
Lagt inn av: TrondHelge (---.dialup.online.no)
Dato: April 04, 2004 01:53PM

Nå begynner jeg å bli en smule lei av at dimmebryteren min i gulvet ikke fungerer som den skal. Ofte faller lyset ut, for så å komme tilbake når jeg justerer ledningene som går ned til bryteren.
Dette er på 1970 121. Min far har en så å si identisk 1970 121, men denne har dimmebryteren ved rattet, dvs hans lyshorn fungerer også som dimmebryter, mens min er bare lyshorn. Jeg finner ingen forskjell på disse bilene, og da burde det ikke være noe stort problem å få skiftet om til at min også dimmer ved hjelp av bryteren på rattstammen. Men så var det:
Hvordan gjør jeg dette? Jeg kan sikkert finne det ut selv, og kanskje få til en løsning som fungerer, men er det noen som har gjort dette, og kan gi meg en korrekt fremgangsmåte? Det frister lite med brann i det elektriske systemet bare fordi jeg gjorde jeg trodde var rett...

Om noen har koblingsskjema for dimmebryter ved ratt hadde jeg vært meget takknemlig.

Re: Dimmebryter fra gulv til ratt
Lagt inn av: ELDAR NOVAK (---.bb.online.no)
Dato: October 02, 2004 10:37PM

JODA JEG HADDE EET INNLEGG I AMAZONPOSTEN NR.4/2002 STÃ…R ALT DU TRENGER Ã… VITE. JEG KAN GODT SENDE ET SKANNET BILDE AV INNLEGGET. DET ER JEG SOM HAR TEKST OG ILLUSTRASJON, SÃ… OPPHAVSRETT ER DET IKKE SNAKK OM. BARE SEND EN E-POST ADRESSE ELLER RING MEG.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character K defined in its font.