Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Klips til pyntelister under vinduene
Lagt inn av: Ã…ge Rune Engebretsen (---.bb.online.no)
Dato: May 01, 2006 07:54PM

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal benytte disse plartklipsene som skal benyttes til pyntelistene under vinduene?

Re: Klips til pyntelister under vinduene
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: May 02, 2006 10:05AM

Hei Ã…ge,

Du skal sette clipset inn i hullet med tappen ut. Når dette er gjort skal du slå tappen inn. Den vil da sørge for at den delen av clipset som sitter i hullet ekspanderer, og følgelig sitter clipset fast.

Du må imidlertid være litt varsom med bankingen slik at karosseriplaten ikke bulker seg. Du kan med fordel legge clipsene i varmt vann før du monterer disse.

Vi har også vært borti at tappen i clipset er så trangt å banke inn at vi har måttet bore ta ut tappen og opp hullet med en ørliten større dimensjon. Jeg husker ikke størrelsen, men det gjør muligens Kim.

Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character V defined in its font.