Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Taksenket amazon?
Lagt inn av: Øystein Vestby (---.bb.online.no)
Dato: February 09, 2006 08:58PM

Hei!

Har fått tilbud om å kjøpe et ferdig sveiset og nedpusset prosjekt som har stoppet opp. Det er godt arbeid det som er lagt ned i bilen, men det store spørsmålet jeg har er om dette blir godkjent i Norge? Bilen er da som de fleste sikkert skjønner nå fra Sverige smiling smiley Har alltid hatt sansen for custom amazoner men har ikke hjerte til å begynne å kappe i en original... Noen som kjenner til hva biltilsynet sier om en slik bil?

Re: Taksenket amazon?
Lagt inn av: martinj (---.bb.online.no)
Dato: June 14, 2006 08:28PM

det tror jeg ikke er noe problem så lenge det er godkjent i sverige vel å merke.

Re: Taksenket amazon?
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: June 14, 2006 09:40PM

Hei,

dfersom bilen er godkjent i et EU land må så vidt jeg vet også våre myndigheter godkjenne ombyggingen. Men hør med Biltilsynet først før du kjøper noe som ikke lar seg bruke her i landet.

Mvh Arve Larsen

Re: Taksenket amazon?
Lagt inn av: Geir s (---.bb.online.no)
Dato: May 05, 2007 11:41PM

hvis det ikke er godkjent b.s i sverige, å den skal godkjennes her.. så må den på b.s før sparkling av tak osv. b.s forlanger å se sveisene og sveisejobben som er gjort.

Hilsen Geir



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character F defined in its font.