Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Taksenket amazon?
Lagt inn av: Øystein Vestby (---.bb.online.no)
Dato: February 09, 2006 09:58PM

Hei!

Har fått tilbud om å kjøpe et ferdig sveiset og nedpusset prosjekt som har stoppet opp. Det er godt arbeid det som er lagt ned i bilen, men det store spørsmålet jeg har er om dette blir godkjent i Norge? Bilen er da som de fleste sikkert skjønner nå fra Sverige smiling smiley Har alltid hatt sansen for custom amazoner men har ikke hjerte til å begynne å kappe i en original... Noen som kjenner til hva biltilsynet sier om en slik bil?

Re: Taksenket amazon?
Lagt inn av: martinj (---.bb.online.no)
Dato: June 14, 2006 10:28PM

det tror jeg ikke er noe problem så lenge det er godkjent i sverige vel å merke.

Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: June 14, 2006 11:40PM

Hei,

dfersom bilen er godkjent i et EU land må så vidt jeg vet også våre myndigheter godkjenne ombyggingen. Men hør med Biltilsynet først før du kjøper noe som ikke lar seg bruke her i landet.

Mvh Arve Larsen

Lagt inn av: Geir s (---.bb.online.no)
Dato: May 06, 2007 01:41AM

hvis det ikke er godkjent b.s i sverige, å den skal godkjennes her.. så må den på b.s før sparkling av tak osv. b.s forlanger å se sveisene og sveisejobben som er gjort.

Hilsen Geir

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.