Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Lakkering
Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Lakkering
Lagt inn av: aLEX (---.3c.isk-tv.no)
Dato: April 28, 2005 10:53PM

Heisann...har tenkt og lakkere amazonen min. Bare lurte på om noen av dere har gjort dette. (Hellakkering) lakkering innvendig, utvendig og motorrom. Bare Ca pris så jeg har noe og gå etter grinning smiley

Re: Lakkering
Lagt inn av: Arne T. Grønstad (---.82-134-55.bkkb.no)
Dato: April 30, 2005 02:58PM

Hei Alex,

Det er vanskelig å anslå noen ca. pris på totallakkering (innvendig+utvendig). F.eks. vil profesjonell lakkering være langt dyrere enn "garasje lakkering". Innvendig lakkering krever demontering/montering av alt utstyr osv., og det blir en stor ekstra kostnad hvis lakkereren også skal gjøre denne jobben. Det er ofte grunnarbeidet som tar tid, så hvis du har kompetanse til å gjøre grunnarbeidet selv kan du spare mye penger.

Jeg har hørt om en person som leverte ferdig strippet chassis til profesjonell lakkerer og betalt kr. 60.000, dog er dette det dyreste eksemplet jeg har hørt om. Prisene varierer veldig mye, men du må nok regne med minimum kr. 20.000 for en profesjonell lakkeringsjobb.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å forhøre deg hos en del lakkeringsverksteder i nærheten av der du bor og be om et fastpris-tilbud.

mvh.
Arne

Re: Lakkering
Lagt inn av: Esp1 (---.0506.adsl.tele2.no)
Dato: November 27, 2005 10:59AM


Re: Lakkering
Lagt inn av: Anonymous User (---.bb.online.no)
Dato: November 27, 2005 05:57PM

Hei Lakkeringen på min bil kom på 25000 +mva.da leverte jeg en strippet bil som det var minimalt med grunnarbeid på alt ble lakket utenom bagasjerom Takk til Hallingdal Billakkering på Gol
Hilsen Bengt



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character T defined in its font.