Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 MÃ¥l for karosseri-oppretting (P130)
Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
MÃ¥l for karosseri-oppretting (P130)
Lagt inn av: Arne T. Grønstad (---.82-134-55.bkkb.no)
Dato: December 02, 2004 04:13PM

Jeg har mistanke om at bakparten på min Amazon kan være skjev etter en tidligere gammel skade. Jeg planlegger derfor å montere karosseriet på en moderne opprettings-jigg for å måle og rette opp eventuelle skjevheter.
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Volvo's kontrollmål for Amazon (P130)?

Re: MÃ¥l for karosseri-oppretting (P130)
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: December 04, 2004 02:57PM


MÃ¥l for karosseri-oppretting (P130)
Lagt inn av: Arne T. Grønstad (---.82-134-55.bkkb.no)
Dato: December 05, 2004 06:16PM

Mange takk for svaret Arnt Willy. Det jeg antagelig trenger er noen flere og mer detaljerte mål av bakparten da det ser ut til at skjevhetene ligger helt bak i bagasjerommet (jeg har verkstedhåndbøkene så du trenger ikke maile plansjen/tegningen).
Jeg snakket med en erfaren karosserioppretter idag. Han tvilte sterkt på at det finnes noen mer detaljerte mål for så gamle biler. Hans anbefaling var å kryssmåle åpningen i bagasjerommet og under dørken og bruke bagasjeromslokket som "mal" ved retting/strekking, og det vil jeg nå forsøke.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character E defined in its font.