Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Bytte av frontute
Lagt inn av: TrondHelge (---.dialup.online.no)
Dato: February 16, 2004 01:21PM

Etter en del reperasjoner og lekkasjer fra en frontrute som absolutt ikke står på rett plass er jeg nødt til å bytte denne. Men hva må jeg ut med for å tatt ut den gamle, og satt i en ny?
Jeg ringte til en lokal bilglass forhandler, og der begynte personen jeg fikk tak i å snakke om hvor risikabelt det var med skifte av frontrute, med skrekkhistorier om at enten gikk det helt fint, eller så kunne det bli et mareritt.
Det burde da ikke være så komplisert? Min far fikk byttet rute på sin amazon for noen år tilbake, da gikk det helt fint, ikke noe problem der.
Stemmer dette? Og til dere som har fått byttet frontrute, ble dere fornøyd med resultatet (og prisen)?

Re: Bytte av frontute
Lagt inn av: Stein ,,,,,,BERGEN (---.adsl.tele2.no)
Dato: May 06, 2004 09:05AM

Det er ikke så lett å få på de blanke listene igjen. For å ta ut ruten bruker du en ledning som du trer inni-mellom pakningen /karroseriet og så sager du deg rundt pakningen.Man må vere to stk. en sitter inni bilen , en ute og drar/sager seg rundt . Da løsner silikonen og ruten med pakning er løs.
Det er rimeligere å få et verksted til å skifte den ,da slipper du å kjøpe silikon/lim . De tar KR.800.-for arbeidet. MED GARANT!
stein



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character V defined in its font.