Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Dørlåser
Lagt inn av: lars ivar bakås (77.106.148.---)
Dato: February 05, 2007 06:53PM

Jeg har 2 dører med håndtak,men har ikke nøkklene. Er det mulig å få tak i lås med nøkkel eller komplette håndtak?

Re: Dørlåser
Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: February 05, 2007 08:09PM

Ta ut dørlåsen og ta det med til en låsesmed,så tror jeg det der ordner seg greit.

Lagt inn av: John R (---.80-202-50.nextgentel.com)
Dato: February 06, 2007 08:51PM

Jeg kjøpte komplett sett med låssylindere til hele bilen.
Til sidedørene og bagagje. Komplett med nøkler.
Kjøpte de av Arve Larsen i Classic Car Parts.

Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: February 08, 2007 08:08PM

Nyckelnummret kan stå stämplat på handtaget enligt detta citat från svenska amazonklubbens forum.
Quote:
"QV"
på min -63 och -60 så står nyckelnummret till dörlåsen på handtaget.

Om du tar bort handtaget från dören så står det ett nyckelnummer på lilländen (insidan).

Om du sedan monter ner till cylindern så står nyckelnummret även här. Detta nummer på cylindern behöver inte vara samma som på handtaget om någon ägare har bytt lås. Men man brukar behålla handtaget.

/janne

Lagt inn av: espen (---.bof-nett.no)
Dato: April 04, 2007 09:18PM

send en mail til Arve.Markussen@bilia.no han jobber på bilia i drammen, trengte kun typenr, års modell og cassinr, så får man koden fra sverige! har akuratt fått mine nøkler, så nå kan bilen låsessmiling smiley prøvde hos et par andre bilia forhandlere, men de gadd ikke få tak i nøkkel kode! men han på drammen skal ha all mulig skryt!

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.