Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Jeg får ikke av rattet
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Jeg får ikke av rattet
Lagt inn av: mortenk (---.80-202-114.nextgentel.com)
Dato: July 10, 2008 10:14PM

Mutteren er av, har dessverre knekt en bolt inni det ene hullet så å lage en avdrager blir vanskelig. Nå står bilen med 2 spennsett ut bakruten og opp i en reol, men reolen går framover og bilen går bakover.. Rattet står i ro..

Noen tips?

Re: Jeg får ikke av rattet
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: July 11, 2008 09:56AM

ta ut setet, skru i mutteren litt, få med deg en kompis. trekk/vrikk i rattet mens han trekker i deg.

mutteren er der for å "sikre" at dere ikke faller på hverandre når det løsner.
eller at du ikke får det rett i ansiktet hvis det løsner.

kan hende det fungere...you never know.

lykke til.

Re: Jeg får ikke av rattet
Lagt inn av: Oddmund (---.dhcp.bluecom.no)
Dato: May 28, 2011 03:50PM

Hei.
Sliter med å få av rattet selv nå.
Kan man bruke en form for avdrager inn i de to gjengede hullene ved siden av sentermutteren?
Hvilken boltstørrelse og gjenger passer inn i de hullene?

Oddmund

Re: Jeg får ikke av rattet
Lagt inn av: Amazon121 (---.89-11-132.nextgentel.com)
Dato: May 29, 2011 08:16PM

Hei.

De 2 hullene på siden av senteret er for avdrager.
Skruen som passer der er 5/16 UNC.

Det du kan gjøre er å lage til en litt tykk platebit. Tykk nok slik at den ikke bøyer seg. Som du borrer 2 hull i med samme avstand som de 2 hullene i rattet har. Så legger du platen over rattakselen og skrur inn 2 stk 5/16 UNC skruer og skrur forsiktig litt på hver av skruene, så kommer rattet av.

Az121...



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character C defined in its font.