Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Sofa foran?
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Sofa foran?
Lagt inn av: Gunnar Solvang (---.bb.online.no)
Dato: January 14, 2006 08:04PM

Ble Amazon levert med sofa foran?

Vet at nen modeller hadde rattgear, hadde de også sofa foran og var registrert for 3 personer i forsetet?

MVH
Gunnar Solvang
Bergen

Re: Sofa foran?
Lagt inn av: stian (---.bb.online.no)
Dato: January 15, 2006 09:53PM

hei

har lest på den svenske amazonklubbens forum at noen usa utgaver hadde soffa foran..
gå på www.amazonklubben.se og ta en kikk...


Re: Sofa foran?
Lagt inn av: Gunnar Solvang (---.bb.online.no)
Dato: January 16, 2006 09:37PM

Takk Stian, har ikke enda funnet dette på linken, men skal fortsette å søke videre.

Er det noen som har bilde av rattgear, om det er enkelt å bygge om til rattgear/sofa evt har delene liggende?

Er takknemlig for alle tips.

Gunnar

Re: Sofa foran?
Lagt inn av: stian (---.bb.online.no)
Dato: January 21, 2006 11:07PM


Re: Sofa foran?
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: January 22, 2006 11:05AM


Re: Sofa foran?
Lagt inn av: Gunnar Solvang (---.bb.online.no)
Dato: January 22, 2006 08:57PM

Stian, Arnt Willy
Takk for hjelpen.

Vi har en '69 hgv, tanken var å få hele familien med på tur, og siden forsetene ikke var originale (140) kunne det være et altarnativ å sette inn en sofa.

Ratt gear blir nok mer utfordrende, alternativet er å finne en kasse som er bygget for dette.
Lurer på om rattstammen er lengre, eller er det bare bildet som lyger?

Er interessert i å komme i kontakt med noen som har dette liggende, evt har en bil med dette på, slik at jeg kunne ta en titt.

Nok en gang takk for hjelpen

MVH
Gunnar

Re: Sofa foran?
Lagt inn av: pelle (---.telia.com)
Dato: November 18, 2006 09:11PM

Hej!

Jag har en Amazon kombi-67 med rattgear automat orginal men "ikke" sofa.
Og jeg har en extra rattstamm som jeg kan mäta längden på om ni är intresserade?
På bilar med aut.är kardantunneln bredare och växellådsbalken sitter längre bak.
(Jag provar lite Svensk/norsk text)

Mvh.Pelle

Re: Sofa foran?
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: November 20, 2006 12:35PM

Hei,

I Danmark er det ei dame som har sofa foran og rattgear. Hun heter Bodil (etternavnet husker jeg ikke), men reg nummeret på bilen er "Amazon". (Det er ikke noe showplate)!!

Jeg tror nok du kan få tak i henne via den Danske Amazon klubben, men på den annen side er jeg 99,8% sikker på at den ikke er godkjent for 3 personer i forsetet. Så du løser ikke plassproblemet på denne måten. På den annen side kan vel kona også få en Amazon....?

Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.