Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Skifte av setetrekk Amazon
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Skifte av setetrekk Amazon
Lagt inn av: Magnar (---.bb.online.no)
Dato: November 19, 2005 03:12PM

Hei,

Jeg holder på å skifte til nye for- og baksetetrekk til 70 mod.
Mellom skumgummi og trekk var det lagt et lag med noe krepp-
papirlignede greier.

Noen som har tips om hva en bør bruke istedet da jeg regner med
at slikt ikke er å oppdrive idag. Det er vel for letter å kunne trekke på nytt
trekk. Kanskje noe tynt tøy er tingen?

-magnar

Re: Skifte av setetrekk Amazon
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: November 20, 2005 07:25PM

Hei,

det er som du sier; papiret er for å minske friksjonen. Å bruke tynt stoff vil jeg ikke tro vil være bra. stoffet vil, selv om det er tynt, være altfor tykt, og følgelig skape "klumper" under trekket.

Kanskje vil silkepapir være tingen? Men du kan vel ta en telefon til en salmaker, han vet nok råd.

Mvh Arve Larsen

Re: Skifte av setetrekk Amazon
Lagt inn av: Magnar (---.bb.online.no)
Dato: November 23, 2005 08:01PM

Nå har jeg funnet hva som brukes for å legge under skaitrekk ved omtrekking.
Det finnes noe som heter vlisselin noen man kjøper i stoffbutikker, den som leter den finner...

Men et større problem er at de trekkene man kjøper hos Veteranprodukter i Sverige
ikke har den rette størrelsen. Jeg har problemer med å få på plass trekk til stolryggen foran.
Her finner jeg ut at både frem- og baksiden til ryggen er ca 1.5 cm for kort slik det er umulig å få strammet tilstrekkelig for å få trekket opp i sprekken på undersiden.
Her må vel sydamen trø til for å få sydd på 1.5cm

Noen andre som har gjort seg samme erfaring?

-magnar

Re: Skifte av setetrekk Amazon
Lagt inn av: Magnar (---.bb.online.no)
Dato: November 28, 2005 08:03PM

Hei,

Det ser ut til at trekk fra Veteranprodukter har den rette fasongen og målene.
Trikset er å varme. Det gjelder å varme skaitrekkene skikkelig for dermed å kunne
tøye de bedre. Men det er et slit å få det til.
Jeg tok fremsiden først og mener at det var den beste måten.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.