Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Lakk i innstrument
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Lakk i innstrument
Lagt inn av: Bengt Lybekk (---.daxnet.no)
Dato: June 19, 2003 11:03PM

Hei
Lakken i instrumentet på min Amazon begynner å flasse. Er det noen som har prøvd å lakkere det så er jeg glad for å høre om resultat


Re: lakk i innstrument
Lagt inn av: svein tore pedersen (---.dialup.online.no)
Dato: June 22, 2003 11:16AM

Det er vanskelig å få samme struktur på lakken som originalt. På den bilen jeg restaurerte, så var omtrent alt av det gråe borte, så jeg måtte jukse. Jeg tok og blandet "perlegrå" med litt sort-maling og fikk en nyanse som lignet, og brukte denne. Men originalen er ikke helt blank, så det er lett å få for blank hvis man lakker med spray eller trykkluft, alternativt må man pensle forsiktig. Muligens kan man få fargene i litt mattere utgave fra fargeforhandlern.

mvh. svein tore

Re: Lakk i innstrument
Lagt inn av: magne (---.dialup.online.no)
Dato: August 04, 2003 06:48AM

Jeg vil tro at om fargen er bra men for blank, er løsningen en mattere klarlakk til slutt?

Re: Lakk i innstrument
Lagt inn av: Roffe (---.dialup.online.no)
Dato: September 08, 2003 09:46PM

Et annet alternativ er å blande mattningsmiddel i lakken. Det kan du få gjort hos en lakk leverandør, der du kan velge hvor mye matthet du ønsker.

Re: Lakk i innstrument
Lagt inn av: roar (---.bluecom.no)
Dato: January 08, 2004 05:34PM

Instrumentramma er lakkert i krympe lakk (wrinkle) fåes i flere farger og nyanser.

Re: Lakk i innstrument
Lagt inn av: øyvind bryhni (---.bb.online.no)
Dato: June 27, 2006 11:41PM

finner du fargen . så kan du jo få tilsatser til lakken både strukturpasta og mattepasta . da vil du få et rimelig likt resultat med orginalen .

Re: Lakk i innstrument
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: August 06, 2006 10:10AM




***Sorry, you can't reply to this topic. It has been closed.
This forum powered by Phorum.