Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 demontering av sveiv og dørvrider
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
demontering av sveiv og dørvrider
Lagt inn av: Bjørnar (---.bb.online.no)
Dato: June 03, 2007 08:32PM

wire til vinduet har hoppet av og jeg får ikke opp vinduet. Må derfor ha av dørtrekk, men jeg får ikke av sveiv og dørvrider. Har ikke noe spesialverktøy, og vil helst ikke ødelegge noe. Håper på gode tips:-)

Re: demontering av sveiv og dørvrider
Lagt inn av: lokkarn (---.52.213.90.3p.ntebb.no)
Dato: June 03, 2007 10:12PM

Hei!
Trykk inn den svarte plastringen mellom dørpanel og håndtak.
Da kommer du til låsringen. Jeg pleier å bruke et langt smalt skrujern som jeg presser mot enden på låsringen til den løsner.
Ved montering press låsringen delvis på plass på håndtaket slik at den sitter fast. Press håndtaket på plass i døra samtidig som du dytter inn låsringen med et høvelig redskap. Jeg bruker en tynn metall eller plastplate. Har du et bladmått så er det tykkeste ypperlig til formålet. Spesialverktøy er slett ikke nødvendig.
Lykke til
mvh Hans

Re: demontering av sveiv og dørvrider
Lagt inn av: Roar (---.dhcp.bluecom.no)
Dato: June 05, 2007 11:05PM

Hei!
Du får kjøpt spesialverktøy til dette for en billig penge på biltema!

mvh Roar

Re: demontering av sveiv og dørvrider
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: June 06, 2007 09:20AM

dette er enkelt med en ett flattjern eller en tynn kniv.
trykk inn den sorte plastikk dingsen og press ut låseringen.
det er enklest og ta den av selvfølgelig =), men du klarer det fint uten spesialverktøy.

Re: demontering av sveiv og dørvrider
Lagt inn av: b-brun (---.bb.online.no)
Dato: June 08, 2007 08:38PM

Fikk ordnet det i dag. Gikk fint med en liten flattrekker. Takk for svar:-)



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character H defined in its font.