Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Hvor kan man feste stereo?
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Hvor kan man feste stereo?
Lagt inn av: hans-ingve (---.bb.online.no)
Dato: May 21, 2007 08:29PM

hei
Hvor er det penest og montere stereo? Dette vil si radiodelen, og høytalere. Disse må monteres uten at det blir skade på interiøret og helst mest mulig orginalt. har en 2-dørs 70-mod

Re: Hvor kan man feste stereo?
Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: May 21, 2007 10:20PM

Hei,fant en del tips om dette på den svenske amazon klubben for en tid siden,let litt der så ser du noen eksempler.

Re: Hvor kan man feste stereo?
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: May 22, 2007 11:28AM

rett under varmeapparat knappene har jeg festet mitt anlegg. slik at den henger midt på. syns det er en veldig bra plass samtidig som du slipper å ødelegge noe originalt. har borra 2 hull kun og det overlever vel alle.
den ligger da inni en sort plastikk dings som du får kjøpt hos bilstereo forhandlere.

tidligere lå den med strips på den hylla ved passasjersetet.

mtp høytaler har jeg sett noen som har laget ei plate med feks 2 stk 6*9 i hattehylla slik at ingenting blir ødelagt. den går da på skrå ned fra ruta mot kanten på baksetet.


dette skal jeg og gjøre en dag jeg får lyst =)



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character 4 defined in its font.