Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
taktrekk.
Lagt inn av: john (---.bb.online.no)
Dato: March 11, 2007 04:45PM

Hei er det noe lister på sidene for å holde taktrekket fast? evt skal dær vere noke handtak? ser ut som det har vært begge sider i taket. 62 amazon 2 dørs.

Re: taktrekk.
Lagt inn av: svein pedersen (---.bb.online.no)
Dato: March 12, 2007 03:02AM

ja, det skal være en slags metallist, som ser ut som ett sagblad, som skal gripe tak i trekket. Disse listene ( de er i flere biter ) skal skrues fast. fremgangsmåten for å montere trekket, er ikke jeg den rette til å lære bort.( jeg fikk hjelp til det selv )
Ang. håndtak, så skal det vel være en slags stropp på hver dørstolpe + en liten krok til å henge fra seg jakka på ( akkurat under stroppens festepunkt ) Noe bedre svar har jeg ikke akkurat nå, må se etter i en 64 modell 2dørs jeg har stående 13 km unna.

Lagt inn av: Christian (---.adsl.no)
Dato: July 12, 2007 12:15AM

Har nokken et tips om kor det er mulig å få kjøpt nytt taktrekk?
Er også interisert i andre nye deler. Vurdere å kjøpe Amazon 65, å pusse opp som orginal

Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: July 12, 2007 12:27AM

alle som selger deler har eller klarer skaffe dette vil jeg tro.
se på deleinfo

[www.nvak.no]

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.