Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 taktrekk.
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
taktrekk.
Lagt inn av: john (---.bb.online.no)
Dato: March 11, 2007 03:45PM

Hei er det noe lister på sidene for å holde taktrekket fast? evt skal dær vere noke handtak? ser ut som det har vært begge sider i taket. 62 amazon 2 dørs.

Re: taktrekk.
Lagt inn av: svein pedersen (---.bb.online.no)
Dato: March 12, 2007 02:02AM

ja, det skal være en slags metallist, som ser ut som ett sagblad, som skal gripe tak i trekket. Disse listene ( de er i flere biter ) skal skrues fast. fremgangsmåten for å montere trekket, er ikke jeg den rette til å lære bort.( jeg fikk hjelp til det selv )
Ang. håndtak, så skal det vel være en slags stropp på hver dørstolpe + en liten krok til å henge fra seg jakka på ( akkurat under stroppens festepunkt ) Noe bedre svar har jeg ikke akkurat nå, må se etter i en 64 modell 2dørs jeg har stående 13 km unna.

Re: taktrekk.
Lagt inn av: Christian (---.adsl.no)
Dato: July 11, 2007 10:15PM

Har nokken et tips om kor det er mulig å få kjøpt nytt taktrekk?
Er også interisert i andre nye deler. Vurdere å kjøpe Amazon 65, å pusse opp som orginal

Re: taktrekk.
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: July 11, 2007 10:27PM




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character K defined in its font.