Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Freshe opp farger på skai-inntrekket
Lagt inn av: lasse Juul (---.63-169-95.eidsiva.net)
Dato: May 09, 2016 02:35PM

Jeg vil høre om der er noen av dere som har erfaring med enten å friske opp fargen på skai-inntrekket eller reparere revner i det?
Jeg har funnet noen amerikanske hjemmesider som har vinyl-farge, dessverre ikke i 429-585 (maroon-rød årg. 68). Men burgunder skal visst være ganske lik...

Jeg har nemlig følgende forhold: Ikke økonomi/ork til å skifte hele inntrekket, blass rygg på baksete (farge nesten forsvunnet), revne i siden av venstre forsete, revne i dørtrekk venstre fordør og to nakkestøtter i ulike farger, jeg ønsker å montere (originale fås visst ikke i 429-585).

...Skulle dere ha dårlige erfaringer med dette, tar jeg gjerne mot tilbud dersom dere skulle ha noe interiør i denne fargen liggende i boden...

Ditt navn: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.