Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Temperaturmåler
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Temperaturmåler
Lagt inn av: Halvor Størmer (---.dialup.ice.net)
Dato: May 19, 2012 10:15PM

Er det noen som har erfaring med ombygging av temperaturmåler i Amazon til elektrisk? Synes jeg har hørt at det har stått en artikkel i Amazonposten om emnet, og da ble det benyttet en måler fra en 140 som donor.

Re: Temperaturmåler
Lagt inn av: TCF (---.scansafe.net)
Dato: June 04, 2012 11:00AM

Regner med at du mener at du vil koble ut den originale måleren og sette opp en ny måler i/ved dashbordet.
Dette er en smal sak siden elektrisk giver fra f.eks 140-serien passer rett i toppen.
Da er det bare å fjerne det gamle kapilærrøret og strekke en ny ledning mellom giver og måler.
Kan anbefale frittstående måler, på fot, som du monterer hengende under kanten av dasbordet slikt at du slipper skjemmende hull for ettertiden.

TC

Re: Temperaturmåler
Lagt inn av: Halvor Størmer (---.inet.signal.no)
Dato: February 15, 2013 12:25PM

Nei, jeg tenkte ikke på en frittstående måler. Det jeg mente var å bygge inn en elektisk måler fra en 140 sitt dashboard. Det skal visstnok vært en artikkel i Amazonposten om akkurat dette for ganske lenge siden. Jeg må da si at jeg ikke har prøvd, men det er vel muligens bare å åpne instrumentpanelene og prøve å flytte over. Hvis det er noen som har noen som helst erfaring med dette, hadde det vært fint med litt tips!
Halvor

Re: Temperaturmåler
Lagt inn av: Mr.Volvo (---.160.16.62.customer.cdi.no)
Dato: March 02, 2013 09:10AM

Hei.

Jeg mener jeg har sett dette..... Jeg tror det var brukt innmaten fra et ekstra instrument fra en 240(VDO), som ble satt inn i Amazoninstrumentet

1970 mod. 122S under oppussing..
+ endel andre Volvoer;121 70mod. V70AWD, 264GLE, C70T5, V40T4, S40, 264TE +++



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character P defined in its font.