Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Mus i bilen
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
Mus i bilen
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: May 01, 2011 09:56PM

Jeg har akkurat hentet en av amazonene fra vinterlagring. Her har det vert musefest. Det lukter ikke godt i bilen. har tatt ut alt av interiør og malt gulvet i bilen. det virker heldigvis som at musene ikke har gått til angrep på setene. men jeg hadde formsydde tepper som nå lukter noe helt forferdelig. Teppene har jeg lagt i kraftvask i ett døgn men lukten er fortsatt dominerende. min hustru sa EDDIK i små skåler rundt omkring i bilen, det bare kamuflerer Muselukten. Vanligvis er jeg glad for litt mus. men IKKE den typen som gnager istykker bilen min. Er det noen som vet hvordan man kan bli kvitt den forfredelige lukten etter disse gnagerene? Og funker disse luktfjernings produktene fra eks. biltema, Clas ohlson eller Jernia. eller er det bare humbug.

Re: Mus i bilen
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: May 08, 2011 09:08PM

Jeg må svare på mit eget innlegg: Det produktet ( Yocoair) som selges på Clas Ohlson det funker.
Det skader selfølgelig ikke å vaske godt først og så tørke tørt etterpå. spray deretter på Yocoair. Det lukter ingen verdens ting av produktet.
Det finnes også enn liten "pute" som henges på ett luftig sted eks. baksiden av speilet. Det er helt sprøtt.
Dett er er min erfaring.

Re: Mus i bilen
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: May 09, 2011 08:50PM

Takk for tipsgrinning smiley



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character V defined in its font.