Mekketips :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om diverse mekketips til Amazon. 
Lufting av hydraulisk clutch
Lagt inn av: Jonas (---.bb.online.no)
Dato: November 21, 2007 10:00PM

kjøpte min 2 amazon for par uker siden, og har merket at clutchen har blitt litt rar, den tar tak for tidlig, det er nok av veske i systemet, men mistenker at det er luft i systemet. Men så bilkjendig som jeg IKKE er, så trenger jeg litt hjelp med dette. Noen som kan gi meg en ledetråd?

Re: Lufting av hydraulisk clutch
Lagt inn av: 67 Amazon (---.adsl.no)
Dato: November 22, 2007 06:33PM

Hei!!
For å lufte:
Skru av lokket på beholderen, under bilen er det en overføring til girkassa der er det lufte skrue. sett på en slange på den og stikk den ned i en flaske med litt bremsevæske i bunn ( så tuppen av slangen er nedi) skru opp lufteskruen sett deg inn og pump et par ganger på pedalen. Ikke for mange ganger for da går beholderen tom og du får hverfall luft... pass på at det er væske i beholderen

Hadde litt problem med clutchen, så jeg kjøpte rep. sett til den "klossen" under ved girkassa, kosta ikke mye på mekonomen. ikkno vanskelig å bytte... bare å huske åssen pakningene sitter når du tar de gamle ut!!! etter det blei clutchen som en drøm grinning smiley



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character B defined in its font.