Mekketips :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om diverse mekketips til Amazon. 
mekketips
Lagt inn av: Erik (193.30.232.---)
Dato: October 24, 2006 01:00PM

Trenger mye mekke tips nå som vinteren nærmer seg !

Bring it on som de sier..

må da være fler mekke tips enn dette =)

Re: mekketips
Lagt inn av: Kim (---.telenor.se)
Dato: October 25, 2006 07:39AM

Hei igjen.

Det kommer sikkert flere tips om du spør om noe spes.spinning smiley sticking its tongue out

Kim...

Re: mekketips
Lagt inn av: Erik (193.30.232.---)
Dato: October 31, 2006 01:59PM

hei


vil vite alt jeg! smiling smiley

Re: mekketips
Lagt inn av: Erik (193.30.232.---)
Dato: February 09, 2007 03:05PM

noen som vet hvordan en skal få bagasjerommet helt tett!?

kommer vann inn uansett hvor mye jeg tetter lister langsbilen, basgasjeromspakn ,bensinrør(påfylling), tetta rundt baklysa, kattøya er tetta...tetta baksiden ved den lille lista som går mot bakvindulistam, men uansett finner det sa.... vannet en vei inn!
legger seg i bunnen ved tanken inni krinkel og kroker...

har jeg glemt noen plasser? eller er dette ett umulig prosjekt?

eller så tetter jeg vel ikke godt nok...men det må jo være grenser for gugge en skal smøre på da...

grinning smiley

Re: mekketips
Lagt inn av: svein pedersen (---.bb.online.no)
Dato: March 12, 2007 02:28AM

Erik; du har ikke ett bittebittelitte høl i den ene kanalen/hjulhuset til bakhjulet da ? fri passasje for vann derfra og over hjulhuset inne i bagasjen hvis det er hull. vannet kan komme fra bakrutepakningen/kanten som pakningen skal ligge mot, skruene til skiltholderen, håndtaket på bagasjelokket,evt. der hvor ledninger til hengefeste går ut, rusthøl i taket ved takrenna.
Nå kjenner jeg ikke bilen din, men er du sikker på at den kanten som bensintanken hviler på er uten skader/hull/rust ? Jeg får trøste deg med at mer enn 95% av medlemmene ikke har vanntette biler.

Re: mekketips
Lagt inn av: Solli (---.bb.online.no)
Dato: April 26, 2008 08:25AM

Hei. Jeg hadde oxo vann inn bak. la meg inn i bagasjen, kona m hage-slangen utafor får å dusje bilen. kom ikke inn mye men d var bagasjeroms lista som var løs og morken.kjøpte ny på JØRGENRUD. blir nok bra. har limt den fast nå.:-)

Re: mekketips
Lagt inn av: Knut Næss (---.81.95.88.customer.cdi.no)
Dato: April 04, 2015 05:56PM

Hei! Junior skulle starte opp etter vinter,n. Bilen går bare et par sekunder og så full stopp!
Sitter to stk SU på den. Tenning, stifter, plugger..alt nytt før lagring. Bensin i glasset, men kan det likevel være at den ikke får bensin?



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character Y defined in its font.