Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Air Condition til Amazon
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Air Condition til Amazon
Lagt inn av: Stein Christian Husby (---.customer.alfanett.no)
Dato: March 23, 2004 04:41PM

Hei !

Jeg er i ferd med å kjøpe inn et etter sigende komplett air condition anlegg til Amazon. Dette er visstnok produsert til Volvo av et firma i Texas, og dette har vært originalmontert i en 1967 modell 122S herregårdsvogn.
Jeg kan ikke finne noe særlig litteratur på området utover bilder av anlegget sett fra kupèen i Volvos tilbehørskataloger. Er det noen som har kjennskap til hvordan dette fungerer? Det kan virke på meg som om dette systemet er totalt uavhengig fra det øvrige friskluftsanlegget.
Jeg har også hørt rykter om at AC for montering i 69 og 70 modeller behøver en annerledes festebrakett i motorrommet. Stemmer dette?

Veteranprodukter reproduserer et bakrutedekal "Brrrr Volvo Airconditioning", men det finnes også en original Volvo-brosjyre for AC. Er det noen som har kjennskap
til dette?

Videre tror jeg at systemet mest sannsynlig behøver en fullstendig overhaling. Finnes det firmaer i Norge som foretar slikt arbeid? Dette systemet behøver jo freon-gasser som av miljømessigehensyn ikke lenger er allment tilgjengelige.

Med vennlig hilsen Stein Christian Husby

Re: Air Condition til Amazon
Lagt inn av: jan nilsson (---.telia.com)
Dato: November 12, 2005 08:13PM

Hej stein.Du sökte information om AC till volvo amazon,Det ligger för närvarande ett info-häfte på e-bay.com till salu för 25 us-dollar.Sök volvo amazon,Det stämmer att ac-anläggningen är separat monterat och ser ut som i gamla usa-bilar från tidigt 60-tal speciellt ford galaxie 61-62,Förmodligen även us-tillverkat.MEN SKYNDA LIGGER KVAR 3-DAGAR NÄR JAG SKRIVER DETTA.MVH JAN NILSSON



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character G defined in its font.