Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Sammarbeid med annen volvoklubb
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Sammarbeid med annen volvoklubb
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: August 29, 2008 11:14PM

La meg først og fremst si at Volvo Amazon er antakelig verdens beste bil.
Og vi har mange medlemmer i klubben vår fordi amazon betyr noe spesielt for mange,
men det etterlyses og klages stadig over
lite tilgang på stoff fra medlemmer til vårt blad "Amazonposten"
jeg tipper det ligger likt ann i de andre klubbene også.
Så hvorfor ikke samarbeide om klubbladet. selfølgelig en periode bare som prøve.
Jeg ser for meg amazonposten fra den ene siden tilnermet slik bladet er idag,
og så snur man bladet og får Volvostikka på andre siden.
på den måten vil medlemmene få flere sider "Volvostoff" mellom fingrene og
beholde sin genuine del,
går det ikke å samarbeide, ja så er det jo bare
ett prøveprosjekt. og la medlemmene få muligheten til å si sin mening
om samarbeidet/resultatet.altså om de er forr eller i mot et slikt bladsammarbeid.
kansje en slags avstemning muligens over internett og sms.men ikke på årsmøte. fordi der er
majoriteten motstandere av ett slikt samarbeid.
jeg vet det er tatt opp på ett årsmøte tidligere for endel år siden,
Og dette er ikke ment som negativ kritikk til noen.men det må da kunne
gå ann å samarbeide.
Den eneste ulempen jeg ser er att de som er medlem i begge klubbene får
to like bald.
Mitt forslag om Amazon-kalender var jo ganske godt. resultatet av kalenderen
ble ikke helt som jeg så for meg men med ett par justeringer så er den brukbar.

Re: Sammarbeid med annen volvoklubb
Lagt inn av: tyla (---.bb.online.no)
Dato: August 31, 2008 08:45AM

hei.
jeg har et forslag som mulig kan være en god ide.
i starten var det kun pv som var en classic volvo,så noe år etter kom amazon og så kom 140 osv osv.ja nå finnes det mange typer og mange klubber har vokst fram.
Men med et felles blad hadde vært intresangt for de fleste volvointreserte tror jeg.eks:en klubb med 1000 medlemmer har 20 sider,500 medlemmer har 10 sider å bruke .osv
Det kunne blitt et blad på ca 50,60 sider,kommet6 ganger i året og kunne blitt solgt i kiosker,butikker osv .klubbene hadde spart mye penger på dette og samarbeid og fellesskap hadde nok blitt bedre.noe å tenke på ???

Re: Sammarbeid med annen volvoklubb
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: August 31, 2008 05:51PM

hai.
personlig så tror jeg det blir ett altfor stort skritt å ta. alle Volvo klubber, kjosksalg, mye greier som må klaffe da. har ikke noe tro på det.
litt i overkant optimistisk.

Re: Sammarbeid med annen volvoklubb
Lagt inn av: tyla (---.bb.online.no)
Dato: August 31, 2008 08:21PM

Javel så har ikke du noe tro på det du !
men Jeg har gammelvolvo som hobby og må derfor vare optimistisk .) vel det var bare en tanke,ser vel ikke at man blir rik på noe kiosksalg,men at klubbene kunne hatt et felles blad,er noe man burde se på.(kroner å spare her!!!)men det er vel vanskelig å bryte opp med mange års inngrodd klubbtradisjon.
Jeg mener man bør finne på noe nå som så mange volvoer er classikere og treffene får besøk av alle typer.Det hadde blitt et flott blad spør du meg !

Re: Sammarbeid med annen volvoklubb
Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: September 01, 2008 07:48AM

Hei på dere,

ettersom denne diskusjonen er på NVAK sin hjemmeside vil jeg få komme med en kommentar på vegne av styret i NVAK. For dere som ønsker et bladsamarbeid blir dette litt malurt i begeret, men slik er det.

Forslag om et slikt samarbeid har vært opp til diskusjon flere ganger tidligere. Det har også vært rettet som et forslag til årsmøtet. Vi i NVAK, også årmøtet, er helt klare på at vi ikke ønsker et slikt samarbeid. Vi er en Volvo Amazonklubb, og derfor skal bladet vårt ha nettopp den modellen som hovedemne.

Dette betyr ikke at vi ikke interesserer oss for andre Volvo-modeller, det være seg veteraner, klassikere eller nyere utgaver.

Det er helt korrekt at vi til tider har hatt problemer med stofftilgang til bladet, og at dette kan være tilfellet hos flere klubber. Det betyr likevel ikke at det vil bli lettere å fylle et blad som er to til tre ganger så stort.

Med Volvo-, ikke utelukkende Amazon-, hilsen,

Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character P defined in its font.