Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Verktøy.
Lagt inn av: Amazing Grace (---.bb.online.no)
Dato: August 11, 2008 10:02PM

Finnes det noen som fører Volvo-verktøyet? Jeg tenker da på det som benevnes som SVOXXXX i verkstebøkene til Volvo. Er særlig interessert i verktøysatsen til B18...

Re: Verktøy.
Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: August 12, 2008 02:34AM

Hei,

det er mulig å skaffe en del, (noe/mye er utgått), av verktøyet, men det finnes ingen komplett sats. Hvert verktøy må bestilles for seg, og da trenger jeg å vite hvilket SVO nummer du trenger.

Mvh
Classic Car Parts as
Arve Larsen
tlf. 99 44 69 00

Lagt inn av: Amazing Grace (---.dhcp.bluecom.no)
Dato: August 12, 2008 09:06AM

Hei Arve.

Takker for svar.
Har sendt deg en PM.

Lagt inn av: Amazing Grace (---.dhcp.bluecom.no)
Dato: August 18, 2008 08:37AM

Om noen skulle sitte på målstatte tegninger av verktøyet, eller om noen vet hvor/hvordan dette kan skaffes kunne det vært interessant.
Kunne f.eks. NVAK få dettte fra Volvo til distribusjon blant klubbens medlemmer?

Lagt inn av: Lars BD (---.wm.net)
Dato: August 18, 2008 10:47AM

Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: August 18, 2008 09:05PM

Til Amazing Grace,

Jeg kan ikke se å ha mottatt noe fra deg?? Det oppgitte telefonnummer er viderekoblet, derfor må du ringe meg, evt sende meg en mail arvelarsen@ccp.no for å kunne gi meg en beskjed.

Mvh Arve Larsen

Lagt inn av: Amazing Grace (---.bb.online.no)
Dato: August 18, 2008 11:57PM

Mail er sendt.

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.