Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Bilder på auktionsamazonen.
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Bilder på auktionsamazonen.
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: March 15, 2008 10:35PM

Finns bilderna på den krockade amazonen (vars dela auktionerades ut av NVAK) på nätet någonstans?
Bilderna fanns med i AmazonPosten nr 4 2006 och fotograferna är Pål-Magnus Lilleberg, Håkon Frogner, Arve Larsen.

Re: Bilder på auktionsamazonen.
Lagt inn av: per prim (61.7.147.---)
Dato: March 16, 2008 10:25AM

Hei Lars,

Jeg husker ikke hvem av oss som tok de bildene. De ligger ikke ute paa nettet, men du kan forsoeke aa henvende deg til Arnt Willy Aardal. Jeg regner med at han har bildene lagret et eller annet sted.

Mvh Arve Larsen

Re: Bilder på auktionsamazonen.
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: March 16, 2008 07:36PM

Jag passade på att ladda hem pdf filen med artikeln "Svenskt stål" när den fanns ute i samband med auktionen och tanken var att visa andra på nätet hur "säker" amazonen faktiskt är, därför var det bäst om fotograferna hade lagt ut bilderna. Själv vill jag inte kopiera och publicera andras bilder och det var de 2 första bilderna i artikeln som var intressanta.

Är det någon som har en aning om vilken hastighet trailern höll vid kollitionsögonblicket?

Re: Bilder på auktionsamazonen.
Lagt inn av: per prim (61.7.147.---)
Dato: March 17, 2008 03:27PM

Hei Lars,

Jeg tror ikke det er noe problem om du bruker bildene.
Naar det gjelder kollisjonen saa skjedde den i en tunnell paa en 4-felts veg med midtdeler og hvor det er to separate tunnelloep. Fartsgrensen paa stedet er 80 km/t saa vidt jeg husker, men det kan vaere 90 km/t ogsaa. Man kan vel regne med at traileren holdt den lovlige hastighet inntil han oppdaget Amazonen som stod stille, men hvor mye traileren bremset innen smellen har jeg ingen aning om.

Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.