Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Frontvindu
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Frontvindu
Lagt inn av: Axel_H (---.bb.online.no)
Dato: July 31, 2007 03:52PM

Hei

Er litt lei at Amazon blir våt inni hvergang det regner ikke bare litt men veldig... Har lokalisert dette til frontruta.
Så det jeg lurer på er hvordan tar en av ruta for å beholde pakning og cromlist.

Crom lista er jeg veldig skeptisk på hvordan skal taes av.

Tusen takk for svar

MVH
Axel Haare

Re: Frontvindu
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: July 31, 2007 04:42PM


Re: Frontvindu
Lagt inn av: Axel_H (---.bb.online.no)
Dato: July 31, 2007 09:16PM

hmm

takk takk

Det lekker så må tettes, men har veldig lite lyst til å begynne på jobben....
har lyst til å prøve å tette innenfra, så tipset på de svenske sidene. men er vel litt tullete å gjøre det halvveis

Re: Frontvindu
Lagt inn av: Tips? (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: July 31, 2007 10:00PM

det som er enklest er ta den ut pusse ned evntuell rust få det lakka skikkelig
betale noen lapper for å levere den til en glassmester få han til å montere alt på igjen.
ta vare på den gamle pakningen hvis den fremdeles er i god stand.
de nye har litt dårlig passform har jeg hørt. jeg vet ikke om det stemmer, men kasnkje noen andre vet det.

men du kan vel og fylle noe gugge runt hele frontruta da har du en midlertidig løsning som fungerer i en stund...

Re: Frontvindu
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: August 01, 2007 05:12PM

Hei,

nå det gjelder gamle kontra nye frontrutrepakninger så har jeg aldri hørt noe om at det er dårlig tilpasning på de nye. Derimot vet jeg om glassmestere som nekter å sette inn vinduer uten at det er nye gummilister med. Dette fordi nye lister er smidigere og lettere, les mindre vanskelig, å få tette.

Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character D defined in its font.