Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 varmapparat
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: July 12, 2007 11:42AM

holder på å sette i sammen igjen varmap.men da jeg tok det sundt var det noe som lignet skumgummi i rundt selve cellesystemet(svensk)skal det vere der?og hva kan jeg brukefor jeg finner det ikkje i delekatalogen til amazon..

Re: varmapparat
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: July 12, 2007 02:43PM


Re: varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: July 12, 2007 04:44PM

vet du/noen hvor tykk denne skummgummien er?

Re: varmapparat
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: July 12, 2007 08:37PM

Classic Car Parts as har begge disse, og de andre pakningene til varmeapparatet, på lager.

Mvh Arve Larsen

Re: varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: July 12, 2007 09:13PM

Er ikkje sikker om vi tenker på det samme her no,det jeg mener er skumgummien rundt den klumpen som er inne i varmapparatet alså delenr.653203-0 er det som en skumgummi i rundt så den ikkje ligger rett mon sjølve varmapparatkassen

Re: varmapparat
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: July 12, 2007 11:56PM

653203 er selve cella/cellsytem/core står det jo i delekatalogen?

Re: varmapparat
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: July 13, 2007 11:17AM

det er jo det han sier der og Abra. smiling smiley

han mener det er noe gummi rundt selve cella, men jeg vet dessverre ikke noe om varmeapparatet.
ut i fra delekatalogen står det ingenting om gummi rundt selve cella heller?

Re: varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: July 16, 2007 09:44PM

erik got the point;-) nei finner ikkje det i katalogen min heller,lurer bare på om det er for at cella ikkje skal ligge rett mot huset i rundt...

Re: varmapparat
Lagt inn av: Eldar Noak (---.bb.online.no)
Dato: August 26, 2007 07:30PM

For fem år siden restaurert jeg ett varmeapparat, da kjøpte jeg skummgummi på Kid interiør. ca, 10 cm brei remse av skummgummi på omlag 10mm.tykkelse. jeg tipper skummgummien er der for å holde registeret (cellene) på plass slik at det ikke skal skrangle og gi ulyd, en annen fordel er att skummgummien tetter slik at lufta må gå jennom registeret og ikke lure segforbi på utsiden.
som sagt så var det fem år siden, men i år merket jeg at det var lekkasje i registeret og tok det fra hverandre for å lodde lekasjen, Og skummgummien var like fin, så den ble ikke byttet,
jeg mener skumgummi fra Kid ineriør godt kan brukes i denne sammenheng.
OG en annen ting i forbindelse med varmeapparat er ventilen: den vil med stor sikkerhet begynne å lekke den etter hvert som årene går, og det er like sikkert att frostvesken lekker INN i bilen (spesiell lukt og dugg på vinduer) På mine Amazoner bruker jeg varme ventil fra 240 serien, og syntes det funker greit.

Re: varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: March 03, 2008 04:23PM

Holder på å sette i hop varmapparatet ,lurer derfor på om den messing "ledingen"som går fra varmeventilen å inn til registret hvordan den skal ligge mot reistret?

Re: varmapparat
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: March 05, 2008 10:16PM

Ledningen ska ligga efter cellpaketet och bör nog ligga en liten bit ifrån för att inte orsaka oljud.

Re: varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: March 05, 2008 11:52PM

ja men,ligg den inntil med skumgummi i rundt da blir det minimalt med lyd,eller?

Re: varmapparat
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: March 06, 2008 05:08PM

Den ska också ligga i mitten av cellpaketet så att den varma luften utan hinder kan komma åt slingan som ej får "isoleras".

Re: varmapparat
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: March 06, 2008 07:37PM

takk for god hjelp lars bdsmiling smiley



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character M defined in its font.