Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Speedometer
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Speedometer
Lagt inn av: Karl Johan Svendsen (---.bluecom.no)
Dato: May 22, 2006 12:52PM

Jeg driver å prøver å få Amazonen min EU godkjent for nye 2 år. I den sammenheng må jeg justere speedometeret. Det går javnt 40km for sakte til enhver tid. Er det noen enkel måte å justere dette? På forhånd takk for all mulig hjelp.

Re: Speedometer
Lagt inn av: kim (---.bb.online.no)
Dato: May 22, 2006 09:55PM

Hei..

Vet du om det er byttet girkasse i bilen din noen gang??
Tenkte litt på om det kansje kunne sitte feil speedometerdrev i den?
Men på en annen side så tror jeg ikke det ville ha gitt et så stort utslag..

Vet ikke helt om det er så lett å justere dette, sånn helt uten videre.
Tror nok at du da må sende dette bort til noen som kan dette?
Eks. Norsk Speedometer Service.
Eller om du kansje bare bør bytte det ut i et annet speedometer som er i orden..

Kim...


Re: Speedometer
Lagt inn av: karlsven (---.bluecom.no)
Dato: May 24, 2006 11:29AM

Kim

Takker for bra svar.

Nei jeg tror ikke det har blitt byttet girkasse før.

Har snakket med noen fler og de nevner at kanskje startpunktet for speedometeret er satt feil. Er usikker på hvordan jeg eventuelt kan justere dette, men kanskje det er like greit å sende det til Norsk Speedometer Service eller et lignende sted.

Prøvde å søke på internett etter noen slags forklaring, men den eneste forklaringen jeg fikk var at jeg kan bytte kabel. Vet du om det er et drev både på girkassen og på speedometeret?

Takk igjen

Karl Johan



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character G defined in its font.