Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Horn som uler
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Horn som uler
Lagt inn av: Sigbod (---.soffk.no)
Dato: May 16, 2006 06:48AM

Hei !!

Har en HGV - 67 Der hornet begynner å tute når eg starter bilen. Dette var også et problem da eg kjøpte bilen for 3 år siden. For ca 2 år siden forsvant det, men like før eg skulle sette bilen inn i fjor strtet det igjen. Virker som om dette hornet har en merkelig iboende egenskap. Fører jo til at eg må kjøre uten horn og av og til har man jo faktisk bruk for hornet. Noen tips ??

Re: Horn som uler
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: May 16, 2006 09:21PM

Kontrollera kabeln från ratten genom rattröret till reläet, den kommer mot jord någonstans.
Om det inte är fel på själva signalringen.

Re: Horn som uler
Lagt inn av: h5506 (---.bb.online.no)
Dato: May 24, 2006 11:33PM

kan også være at skummen i rattringen er dårlig.da kan du bruke myk gummi istedenfor skummgummi.Det er ikke rele på kabelen som går igjennom rattstammen.tips! Fest den nye ledningen sammen med den gamle og bruk den gamle til å trekke den nye kabelen igjennom.




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character H defined in its font.