Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Deler
Lagt inn av: Tommy R.O (---.bluecom.no)
Dato: May 06, 2006 12:51AM

Hei.
Jeg er nå nylig for første gang blitt eier av en amazon. I den forbindelse lurer jeg på hvor det er best og kanskje billigst å få tak i deler? Er akkurat nå på jakt etter bremsedeler, trolig nye sylindere bak. Er dette noe man kan reparere eller må man kjøpe dette nytt? Prøver også å få tak i ei reperasjonshåndbok og lurer på hvor og hva som er best der.

Ellers takk for mange interresange innlegg, Jeg kommer nok til å titte innom her mye framover da amazonen skal bli fin til slutt..

Re: Deler
Lagt inn av: kim (---.bb.online.no)
Dato: May 06, 2006 08:37PM

Heisann..

Velkommen som Amazon eier.

Ang. deler, så se "deleinfo" i spalten til venstre.
Der står det flere som driver med deler til eldre Volvoer.
Når det gjelder bremsepumper, så vil jeg vel ambefale deg i å skifte disse, de koster ikke alt for mye.
Det er fullt mulig å "overhale" de, men det er ofte gravrust i sylindrene og da holder ikke de nye pakningene så lenge.
Rep.håndbøker og delekataloger, vet jeg at Svein Warberg har/hatt en god del av, Se under "salg", han anonnserte for ikke så lenge siden.

Kim...

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.