Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Deler
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Deler
Lagt inn av: Tommy R.O (---.bluecom.no)
Dato: May 05, 2006 10:51PM

Hei.
Jeg er nå nylig for første gang blitt eier av en amazon. I den forbindelse lurer jeg på hvor det er best og kanskje billigst å få tak i deler? Er akkurat nå på jakt etter bremsedeler, trolig nye sylindere bak. Er dette noe man kan reparere eller må man kjøpe dette nytt? Prøver også å få tak i ei reperasjonshåndbok og lurer på hvor og hva som er best der.

Ellers takk for mange interresange innlegg, Jeg kommer nok til å titte innom her mye framover da amazonen skal bli fin til slutt..

Re: Deler
Lagt inn av: kim (---.bb.online.no)
Dato: May 06, 2006 06:37PM

Heisann..

Velkommen som Amazon eier.

Ang. deler, så se "deleinfo" i spalten til venstre.
Der står det flere som driver med deler til eldre Volvoer.
Når det gjelder bremsepumper, så vil jeg vel ambefale deg i å skifte disse, de koster ikke alt for mye.
Det er fullt mulig å "overhale" de, men det er ofte gravrust i sylindrene og da holder ikke de nye pakningene så lenge.
Rep.håndbøker og delekataloger, vet jeg at Svein Warberg har/hatt en god del av, Se under "salg", han anonnserte for ikke så lenge siden.

Kim...




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.