Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Pris på div amazon??
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Pris på div amazon??
Lagt inn av: Axel (---.adsl.no)
Dato: May 20, 2007 09:46PM

Hei

Har alltid hatt lyst på amazon, nå har jeg endelig begynt å titte "aktivt" har tenkt på et kjøp i nær fremtid, men er litt usikker liker ikke å være det!!

Så jeg lurte på:
Har sett på endel amazoner men nå står det mellom 3 stykker
1.En fra 62 som opprinnelig har vært blå men som er lakkert opp rød rund baut, OK i lakken men lakk skader på taket. hel å pen inni. men seter fra senere modell og grill fra senere modell. Trenger kun å sveise nytt rundt det ene jekkfestet.. Tatt en del annen rust. nye dempere ny clutch ny motor. skiver foran Selger vil ha litt over 30'
2. litt lakkrust og liten bulk nederst ved døra som må rettes, ok inni, orginal lakk
1967 mod selger vil ha 35'
3. orginal bil 1 eier fra 1964 alt dokumentert, rustfri.PEN! litt under 50'

Er litt i villredet om jeg skal legge i 15-17 tusen ekstra for å få en orginal strøken bil(har evne og mulighet til å pusse opp LITT). Jeg tenker på eventulet salg igjen senere så lønner det seg vel å ha en så orginal bil som mulig. Og hvilke årsmodeller er det som er å foretrekke? KJøreegenskap messig er 67 å foretrekke?

Alle 3 har grei krom og er 2 dørs er 4 dørs mer sjelden ( mindre vanlig)?

Veldig mye jeg spurte om her!! Jeg takker mye for svar!

Re: Pris på div amazon??
Lagt inn av: Axel (---.adsl.no)
Dato: May 21, 2007 02:02PM

vet det ikke er lett å svare på, men er det noen som har en formening?

Re: Pris på div amazon??
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: May 21, 2007 08:17PM

Hei,

Slik du beskriver dette blir nok både bil 1 og 2 minst like dyr som #3 innen de har samme finish. Når det gjelder bil 1 så er verken hellakkering (for å få korrekt farge), eller interiør av de minste investeringene. Å få tak i en grill til årsmodell 1962-1964 ar verken enkelt eller rimelig.

På en 1967 modell er det bremseskiver foran, mens det er tromler foran på de to andre, (dersom det ikke er snakk om en Sport utgave). Framtromler er IKKE å få tak i nye lenger, så dersom du kjøper en slik bil bør du forsikre deg om at tromlene er gode, eller at du kan få tak i dugbare brukte.

2- og 4-dørs beror på smak og behag. Det er flere 2-dørs. Dette fordi de ble produsert helt fram til 1970, mens 4-dørs modellen gikk ut av produksjen i 1967.

Dessuten ble det totalt produsert 234.209 4-dørs utgaver (inkl. 84.299 stk med B16 motor fra 1957-1961) kontra 359.918 2-d biler fra 1962 til 1970.

Selv har jeg både den ene og den andre varianten mht bremeseystemene, og trives like godt uansett hvilken bil jeg kjører.

Prisen er det umulig å ha noen formening om uten å ha sett bilene både utenpå, inni og under. Likevel vil jeg si at prisen er korrekt når både selger og kjøper er fornøyde.

Mvh Arve Larsen

Re: Pris på div amazon??
Lagt inn av: Axel Haare (---.adsl.no)
Dato: May 22, 2007 03:38PM

Hei hei
tusen takk for svar!

kanskje pga av at han med den ene amazon ikke fikk takk i tromler at det er byttet til skiver framme... er nok sant det med at de fort blir like dyre som den dyreste av de om jeg ønsker en strøken bil!

ja jeg får tenke litt på det...



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character D defined in its font.