Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Reperasjonshåndbok
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Reperasjonshåndbok
Lagt inn av: Rune Lindstad (---.bb.online.no)
Dato: June 19, 2003 09:18AM

Hei,

Jeg lurer bare på om dere har noen reperasjonshåndbøker eller bøker som
beskriver motorene i amazon?? jeg har ikke amazon (enda) men jeg tenker det er fint å høre meg mest mulig før jeg skal kjøpe det.. grinning smiley

Hilser Rune Lindstad (fremtidig medlem)

Re: Reperasjonshåndbok
Lagt inn av: Torstein Langeland (---.dd.nextgentel.com)
Dato: June 20, 2003 12:30AM


Re: Reperasjonshåndbok
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: July 19, 2003 06:47PM

En grei begynnerbok er reparasjonshåndboken til Heynes. Denne er på vei ut av markedet (utgis ikke lenger), men enkelte forhandlere kan ha denne liggende på lager. Volvoforhandleren i Skien; Jacob Jorkjend hadde noe eksemplar igjen sist jeg var innom. prisen var i overkant av 200 kroner om jeg ikke husker feil. Ta kontakt på tlf. 35 50 50 00 og spør etter Yngvar Håkonsen (i butikken). De sender også på postordre.

Volvos originale verkstedshåndbøker er et must for de viderekomne og de er tilgjengelig for kjøp på diverse bruktmarkeder. For et par - tre år siden flommet markedet over av disse, men i år er det betydelig tynnere i rekkene. Bøkene utgis som hefter som dekker en del av bilen f.eks. det elekriske anlegget og dekker vanligvis et begrenset antall årsmodeller. Prisen for disse heftene liger på mellom 50 og 200 kroner stykket. Totalt trenger du et 20-tall hefter for å dekke en hel bil.

Re: Reperasjonshåndbok
Lagt inn av: Gunder Vinje Svendsen (---.80-202-93.nextgentel.com)
Dato: October 17, 2003 03:04PM

Jeg kjøpte min Haynes reprasjonshåndbok på Automobilia Bookshop i Oslo, denne inneholdt også el-skjemaer. Den dekket ikke B-16 blier. Boken var trykket opp i nytt opplag og kostet nå ca 300 kr.

De hadde også en dyrere bok som skulle være basert på Volvos originale verkstedhåndbøker. Denne tror jeg kostet ca 800 kr.

I tillegg hadde de også masse annet bra litteratur om Amazon og andre kjøretøyer m.m.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character V defined in its font.